19 Nov
19Nov

אחרי שעה וחצי של עבודה, אישית עם עצמי, סוף סוף הסכמתי: לקבל את תמיכת השושלת שלי 6-8 דורות אחורה. 

עד שסבא רבא שלי, דור שישי אחורה לא קיבל את ההכרה מסבא שלו דור 8 אחורה, שהוא יכול לבחור את הדרך שלו בעולם, לפי המצפון האישי שלו, ולשחרר את המצפון הקהילתי הקשוח שנולד איליו, עד שלא ניתנה הברכה, אני לא יכולתי לקבל בהסכמה מלאה, את היעוד שלי, והתפקיד כאן ועכשיו. 

עולם הרגש שלי סער, הגוף כואב לי כבר 35 שנים, כי הייתי נאמנה לסבא רבא דור שישי אחורה, שהיה פורץ דרך ומבקש להתחבר לאלוהים, בעזרת המוסיקה, הטבע הציור והאומנות. סבא זה מרד במסורת, בדת כפי שהוצגה הלכתית, היה נאמן, לפנים שלו ושילם מחיר נתק, מאבא שלו ואמא שלו, שהיא הבת של סבא דור שמיני אחורה. 

סבא מיכאל הגדול שהיה רב מקובל 250-300 שנים אחורה. רק היום הבנתי, שאני נצר של רב מקובל, לכן יש בי יכולות הילינג גבוהות יחד עם זאת, הייתי נאמנה לדרך חדשה שפרץ הנכד שלו. 

אותו נכד, של החברה הדתית מוקיעה מתוכה. היום התחברתי לילדה הקטנה הפנימית, הנשמה שלי, שכל כך סבלה בגוף שלי, מתוך נאמנות ואהבה לסבא. היום אני מרגישה שלווה והרמוניה. 

היום הסכמתי לקבל את תפקידי הגבוהה. 

היום השלמתי עם עצמי. 

החזרתי לדורות הקודמים את מה, שלקחתי בטעות מהם. ניתוק, סבל כאב, התבודדות. היום השלמתי איתי. מי שרוצה לגלות את השושלת הקדומה שלו, להחזיר בעיות, כאבים ומכאובים למקום הנכון להם, ולקבל את ברכת הדרך לזוגיות פרנסה ואושר בחיים, מוזמן או מוזמנת לקבוע איתי, מפגש קונסטלציה משפחתית. 

מאיה מיכל מנדל 0528802386 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.